دوست خوبم

دوست خوبم
 
قدر تورا میدانم ای.......
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 7363
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


آپلود عکس روزگذر
Yahoo Status by RoozGozar.com

كد تعیین وضعیت یاهو

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه بیه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم.

 



نظرات شما عزیزان:

mahan
ساعت15:57---2 آبان 1390
خیلی دوستت دارم عزیز

محمدرضا
ساعت12:12---26 مهر 1390
با سلام . وب زیبایی دارید
خصوصا اینکه مطلب و طرح وبلاگ باهم جور در میاد
لطفا وب من رو لینک کن منم الان لینکت کردم به ما هم سر بزن نظر یادتون نره نظر سنجی هم همینطور
azfarda22.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ 26 مهر 1398برچسب:, توسط ماهان.ستایش